اخبار و مطالب علمی
حباب قیمت خودرو شکست+جدول قیمت های جدید

این ترکیدن حباب، لایه دوم جنگ روانی دلالان علیه مردم است؛ مردم هنوز خودرو نخرند تا قیمت ها به حد واقعی خود برسد.

دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی


ادامه مطلب ...

اولین آزادراه ایران با سرعت مجاز ۱۳۰ کیلومتر

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران،‌ اظهار کرد:

دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و یازاریابی


ادامه مطلب ...

علت سقوط ارز لیر ترکیه

به گزارش افکارنیوز، شیمشک اظهار کرد: نوسان قیمت ارز خارجی تا حدود زیادی تحت کنترل دولت است به طوری که عوامل تاثیرگذار داخلی در بالار رفتن قیمت دلار و یورو مهار شده است.

 

دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی


ادامه مطلب ...

اعلام آمادگی پالایشگاه هندی برای جایگزین کردن نفت ایران

این شرکت امیدوار است بتواند تا پیش از ماه نوامبر معوقات خود به تهران را برای خریدهای گذشت نفت تسویه کند

دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی


ادامه مطلب ...

اهداف دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی

29 مرداد 1396

  • ايجاد بستر مناسب براي كاربست تحقيقات در برنامه ريزي هاي آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه ها
  • تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و انتقال آن به مدیران سازمانی

اهداف دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی: 

 

ايجاد بستر مناسب براي كاربست تحقيقات در برنامه ريزي هاي آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه ها

تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و انتقال آن به مدیران سازمانی

آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی،صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه علوم مدیریت و برنامه ریزی ، اقتصاد و بازاریابی.

 اهتمام ویژه اندیشمندان به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و توسعه آموزش و پژوهش در فضای تمام الکترونیک بصورت استاندارد.

كارآفريني در رابطه با خدمات علمي و كاربردي در زمينه برطرف كردن نيازهاي افراد و جوامع انساني

ترويج تحقيقات بنيادي وكاربردي در بخشهای مرتبط و شناسایی ایده های برتروتبدیل آنها به طرحهای سازنده.

فراهم سازي بسترمناسب براي انتقال دانش وتجربيات كشورهای مختلف.

 ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق فعالیتهای بنیادین در جامعه و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب.

دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه .

افزايش كارآيي و اثربخشي مراكز آموزش و پژوهش در جهت تحقق اهداف سازماني و لزوم استفاده از استانداردهای موجود.

ايجاد ارتباط و انگيزه سازي مديران منابع انساني و مسئولان آموزش و پژوهش در سازمانهاي دولتي و بنگاههاي اقتصادي.

دستيابي به راهبردها و راهكارهاي توسعه كارآفريني و مدیریت منابع انساني كارآفرين در امر آموزش و استاندارد سازی.

شناسایی ارتباط موضوعی و هدفمند میان حوزه های مدیریت، اقتصاد و بازاریابی

ثبت و سازماندهي نتايج تحقيقات در مجامع علمي داخلي و بين المللي

شناسایی و معرفی دانش پژوهان ودانشجویان برتر در حوزه های مدیریت، اقتصاد و بازاریابی


478
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
 

 
Captcha


 
Register
جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


Poster
تماس با دبیرخانه

33244996 - 011

42693432 - 021

33244996 - 011

42693432 - 021

2thmecm@gmail.com

mecm.ir

تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
22 اسفند 1396
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
22 اسفند 1396
آخرین مهلت ثبت نام
28 آذر 1397
آخرین مهلت ارسال مقاله
28 آذر 1397
تاریخ برگزاری
18دی 1397
بازدید
مرکز همایش های بین المللی کوشا گستر